Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 5

1
ISSN:0306-3127
Autor:Agalianos, Angelos
Naslov:The social shaping of Logo
Matična publikacija:Social studies of science : an international review of research in the social dimensions of science and technology / [editor Michael Lynch], Vol. 36(2006), no. 2, p. 241-267
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2006
Napomena:Dvomjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Rad prati razvitak filozofije obrazovanja i kontinuitet nastanka kompjutorskih jezika koji pomažu u njezinoj realizaciji.
Ključne riječi:sociologija znanja i znanosti * sociologija obrazovanja * tehnologija u obrazovanju * komunikacijske tehnologije
UDK:316.74:001
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6833

2
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / John D. Bransford, Ann L. Brown, and Rodney R. Cocking, editors
Izdanje:Expanded ed.
Impresum:Washington : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:X, 374 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * teorija učenja * učenje * poučavanje * učitelji * tehnologija u obrazovanju
Sažetak:Evaluates the most current scientific data on learning, teaching and learning environments. The objective of the book was to ascertain what is required for learners to reach deep understanding, to determine what leads to effective teaching and to evaluate the conditions that lead to supportive environments for teaching and learning. Six areas that are relevant to a deeper understanding of students' learning processes are explored: the role of prior knowledge in learning; plasticity and related issues of early experience upon brain development; learning as an active process; learning for understanding; adaptive expertise; and learning as a time-consuming endeavor. The book discusses research in another 5 areas that are relevant to teaching and environments that support effective learning: the importance of social and cultural contexts; transfer and the conditions for wide application of learning; subject matter uniqueness; assessment to support learning; and the new educational technologies.
Sadržaj:Part I: Introduction ..Learning: From speculation to science Part II: Learners and learning ..How experts differ from novices ..Learning and transfer ..How children learn ..Mind and brain Part III: Teachers and teaching ..The design of learning environments ..Effective teaching: Examples in history, mathematics, and science ..Teacher learning ..Technology to support learning Part IV: Future directions for the science of learning ..Conclusions and recommendations for research
UDK:159.9
APA CC:3500
Ostali autori / urednici:Bransford, John D.
URL :http://www.nap.edu/
Signatura:3500 2000 HOW
Inventarni broj:46/2003
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4624

3
ISSN:1334-2738
Naslov:Edupoint : časopis o primjeni informacijskih tehnologija u obrazovanju / [glavna urednica Jasna Tingle]
Impresum:Zagreb : CARNet - Hrvatska akademska i istraživačka mreža , 2003-
Materijalni opis:30
Napomena:Godišnji izbor iz elektroničkih brojeva časopisa Edupoint koji izlazi jednom mjesečno http://edupoint.carnet.hr/casopis
Podaci o fondu:1(2002/2003) ; 2(2003/04) ; 3(2004/05)
Inventarni broj:D- Carnet
Vrsta građe:Časopis
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:212

4
Autor(i):Šoljan, Nikša Nikola
Naslov:Obrazovna tehnologija : simuliranje i igre u obrazovanju, prema modelskom pristupu u obrazovanju, novi putovi u obrazovanju nastavnika, obrazovanje uz pomoć kompjutera / Nikša Nikola Šoljan
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1976
Materijalni opis:VIII, 141 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Pedagoška biblioteka
Napomena:Str. 119-124: Rječnik hrvatskih i engleskih stručnih termina i izraza. - Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazala. - Summary
Ključne riječi:metodika - nastava - tehnologija obrazovanja
UDK:371.3
Signatura:SF 23147
Inventarni broj:55090, 55091
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:15376

5
Autor(i):Šoljan, Nikša Nikola
Naslov:Tehnologija obrazovanja : simuliranje i igre u obrazovanju, prema modelskom pristupu u obrazovanju, novi putovi u obrazovanju nastavnika, obrazovanje uz pomoć kompjutera / Nikša Nikola Šoljan
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1976
Materijalni opis:141 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Pedagoška biblioteka
Napomena:Str. 109-118: Bibliografija. - Str. 119-124: Rječnik. - Str. 125-138: Kazalo pojmova. - Summary
Ključne riječi:obrazovanje * obrazovna tehnologija
UDK:371.3
Signatura:PE 371.3 ŠOLJ t
Inventarni broj:11764, 11765, 11766, 11811, 11812, 13692, 13693, 13696
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:557

Upit: UncontrolledTerms_swish=(tehnologija u obrazovanju )

login